martes, 3 de marzo de 2020

canto oscuro 682 ... (el intento)


as súas saias loito sorprende
o vento no meu lingua sen fondo

corpo escondido na escuridade
parte do espello lumen
estrela profunda nace nos desexos
gritantes
frontal marea vermella, detrás o infinito

pelo sangue
pel de neve
inferno soa teu feitizo nas miñas ilusións

Deusa Bruxa dando aos meus demos
ideas para as miñas mortes cemiterios

iso sen perder a mente

e como sombra
Te bico na lápida

aproveitando o pouco tempo que me deches

ata ese futuro
onde a túa cara
na ningunha luz detrás do cristal
afúndese na profundidade do silencio

e logo, gravado na miña memoria



cego ... podo ter as túas seducións

6 comentarios:

  1. Noir, esta vez te has lucido!
    Abrazos para tu noche.

    ResponderEliminar
    Respuestas
    1. \m/ Ani \m/... Moitas grazas ... abrazo nocturno

      Eliminar
  2. Tes un dez !

    bicos

    https://www.youtube.com/watch?v=_3IziJ3elDA

    ResponderEliminar
    Respuestas
    1. a perfecto?... Séeeeee !!!!!!! ... bicos escuros ... e moitos !!!!!

      Eliminar
  3. Siempre me sorprendes.

    Me encanta la imagen, mi poeta encantador.

    Besos.

    ResponderEliminar
  4. \m/ Sedutora \m/... Bicos Noite

    ResponderEliminar